PracaGrupypl.praca.dyskusjetajne zarobki › Re: tajne zarobki
    From: m...@v...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tajne zarobki
    Date: 27 Apr 2006 15:34:34 +0200

    [...ciach...]

    Panie Bicz,

    Ładnie Pan piszesz. Doceniam. Cztery z malutkim plusikiem. Sprawne, schematyczne
    wypracowanie, teza z góry do przewidzenia, sposób argumentacji takoż. Niestety
    nic nowego dla mnie z niego nie wynika. Oklepane frazesy.

    Zgadzam się częściowo z Panem. Cieszę się, że opisuje Pan zjawiska, a nie czepia
    się ludzi (mnie konkretnie). Sprostujmy: nie jestem już młody i nie jest to
    *zwykłe* chamstwo. Moje chamstwo jest *nadzwyczajnym* chamstwem. Jest chamstwem
    z wyrachowania.

    Mamy następującą sytuację: zdzwienie, dlaczego nie ma pracowitych, bystrych
    fachowców do roboty w 4 RP, skoro jest 20% bezrobocie. Mój chamski głos jest
    odpowiedzią na pytanie dlaczego. To co inni myślą, ale boją się przyznać
    wyartykułowałem w mój chamski sposób bo mi to zwisa. Być może dzięki temu mojemu
    chamstwu do niektórych dotrze, że muszą dać więcej kasy, żeby chcieli u nich
    pracować. Takie są nastroje społeczne - bystry wysłucha mojego "chamstwa" i
    wyciągnie wnioski. Ćwok nie szanujący swoich pracowników się oburzy (Uderz w
    stół...)

    Na Pańskie szczeście tylko zwyzywałem parę miernot (anonimowo) i już grzecznie
    wylatuję i nie będę Panu przeszkadzał. Gdybym był naprawdę złym i sfrustrowanym
    człowiekiem, to spróbowałbym wyprowadzić na ulice ludzi i zrobić rewolucję.
    Przyznam, że... kusząca wizja i to mogłoby być nawet zabawne. Nie mam jednak
    zamiarów destrukcyjnych, wolę coś budować.

    Pozdrawiam, życzę sukcesów w pracy.

    Bez odbioru.