PracaGrupypl.praca.dyskusjetajne zarobki › Re: tajne zarobki
  • Data: 2006-04-27 21:00:09
    Temat: Re: tajne zarobki
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    m...@v...pl wrote:

    > To nie jest żadna zemsta.
    > To jest dbanie o swoje własne interesy.
    >
    > A tak a propos - czy Ty przypadkiem aby nie wyjechałaś z RP ?
    > I co? Czy to była jakaś zemsta?

    Ja nie wyjechalam z powodow ekonomicznych, tylko rodzinnych.
    Motywy wyjazdu moga byc rozne, zarowno te racjonalne, jak i emocjonalne.

    > Polecam dwa artykuły z GW (prywatnie nie cierpię tej gazety za "subtelne"
    > wtłaczanie do głowy czytelnikom jedynie słusznych prawd, no cóż - mają takie
    > prawo) o Wrocławiu. Ze względu na komentarze pod nimi. Wyszukaj te, które
    > napisali emigranci pracujący tam zgodnie ze swoim wykształceniem. Wszyscy
    > zgodnie twierdzą, że wyjechali ze względu na chamstwo, bezczelność i prostactwo
    > "pracodawców" - zarówno jeżeli chodzi o stawki, jak i traktowanie. To może
    > jednak ja mam rację, co? Czy może sądzisz, że to ja napisałem w GW te wszystkie
    > posty z różnych IP?

    Tak, ludzie tam wysmiewaja te akcje i zgadzam sie z nimi calkowicie.
    Nie raza mnie Twoje poglady, tylko sposob ich wyrazania i emocjonalne
    podejscie. Do rynku nie ma sensu podchodzic emocjonalnie. Do ludzi
    natomiast warto podchodzic z szacunkiem, nawet jak sie ma inne poglady i
    swoje odmienne zdanie lub nawet zdegustowanie kims wyrazac bez epitetow.

    > Nigdy nie wypierałem się Polski i nie zamierzam, choć było mi cięzko, czasem
    > bardzo. Natomiast zawsze będę gardził ćwokami.

    Zdefiniuj cwoka. To ten, ktory nie wyjechal?

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    pierwsze wrazenia z Nowej Zelandii