PracaGrupypl.praca.dyskusjetajne zarobki › Re: tajne zarobki
    From: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tajne zarobki
    Date: Thu, 27 Apr 2006 08:34:16 +0000 (UTC)

    27.04.2006: Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Jak i wielu innych...

    Tylko tych wielu co znam, nie ma problemów ze znalezieniem dobrze płatnej
    pracy. W ogóle nie mam takich znajomych, którzy interesują się tematem i nie
    pracują już, bez względu na to, czy są przed, po czy w trakcie studiów.

    > Wspolczuje, choc sam wiele pieknych dni przesiedzialem, ale jednak
    > uwazam, ze spacer itp tez sa istotne.

    No teraz już zmieniłem przyzwyczajenia, ale tamto marnowanie pięknych dni,
    teraz już się zwraca. ;-)

    > Zaproszen to czlowiek ma duzo... Ale co z tego. Jak ew. przyszly
    > kierownik na place 4000 brutto (i to nie od zaraz, ale po okresie
    > probnym) robi wielkie oczy twierdzac, ze tyle to nawet on nie zarabia.

    No słuchaj, zaczyna się od małych płac. Ja sam zaczynałem dosłownie od zera,
    za te zera miałem referencje już. Później coraz wyżej i wyżej. Więc jak ktoś
    nie ma doświadczenia i strzela sobie cene 2000-3000 na ręke na start, w
    firmie, w której tyle zarabiają doświadczeni już ludzie, to ma lekko pomylone
    w garze i nie dziwię się, że mu drzwi pokazują.

    Właśnie to robię.

    --
    { <http://www.abstynenci.pl> - Internetowy Serwis Abstynentów Od Alkoholu }
    { <http://www.bikertrzebinia.pl> - Trzebińska grupa rowerowa }