PracaGrupypl.praca.dyskusjetajne zarobki › Re: tajne zarobki
  • Data: 2006-04-25 13:52:49
    Temat: Re: tajne zarobki
    Od: m...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > moze na wiecej po prostu nie zasługujesz skoro ci tyle zaśpiewali.

    buehehe

    Śpiewają o wiele więcej.
    Jeśli chodzi o ścisłość to dukają, a nie śpiewają.

    > Powiem tak: jak ktos jest fachowcem w tym co robi to zarabia odpowiednio nawet
    > tutaj.

    Ile to jest *odpowiednio* wg Ciebie ?
    Płacisz FACHOWCOM po 20 000 zł miesiecznie, że się tak mądrzysz?

    > Popolemizowałbym z toba na ten temat ale rozmowa z głupkiem mnie nie bawi. W
    > sumie to mi cie żal bo musisz miec duzo kompleksów... Korzystajac z pozornej
    > anonimowości netu, obrażasz obcych ludzi, chcąc zapewne podbudować własne
    "ego".

    "obrażam" w odpowiedzi na próby obrażania mnie - to po 1-sze.
    Nie bawi Cie, bo doskonale sobie zdajaesz sprawę z tego, że nie masz argumentów
    w dyskusji o zarobkach. Czepiasz się formy. Nie rozumiem, dlaczego mam się niby
    odnosić kulturalnie do ludzi upośledzonych umysłowo, bezczelnie wciskających
    kity. Nikt mi za to nie płaci.

    Niestety, ale Ty też się nie przedstawiłeś.

    > No, daleko bym nie zajechał zatrudniając kilku takich "inżynierów" jak ty.
    > Przynaj że po prostu jesteś za cienki i nikt cie nie chce zatrudnic, stad te
    > frustracje i złorzeczenia.

    Podejrzewam, że właśnie dlatego w ogóle jeszcze jedziesz, że zatrudniasz jakichś
    niedorobionych frajerów, którym możesz płacić grosze. Ale nawet takich Ci
    wkrótce rynek wyssie.

    > PS: Widze że trolujesz nie tylko tutaj:
    > http://groups.google.pl/groups/search?q=author%3Amar
    hefka%40vp.
    pl&start=20&ie=UTF-8&oe=UTF-8&

    Jakieś SBeckie przyzwyczajenia?
    Mnie się chwilowo nie chce Ciebie tropić.
    Mam to centralnie w dupie kim jesteś i co robisz.
    Myślę, że bardziej na złość Ci zrobię zamieszczając tego linka:

    http://www.workgateways.com/job-engineering.html#ear
    nings

    Może ktoś z Twoich pracowników przeczyta i od 1-ego oleje pracę u Ciebie razem
    z Tobą, co Ci się należy.