PracaGrupypl.praca.dyskusjetajne zarobki › Re: tajne zarobki
  • Data: 2006-04-25 14:16:54
    Temat: Re: tajne zarobki
    Od: "Pikpok" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:56ef.00000038.444e29b0@newsgate.onet.pl...

> [...]
    hefka%40vp.
    > pl&start=20&ie=UTF-8&oe=UTF-8&
    >

    > Jakieś SBeckie przyzwyczajenia?
    > Mnie się chwilowo nie chce Ciebie tropić.
    > Mam to centralnie w dupie kim jesteś i co robisz.

    A wiesz gdzie ja mam ciebie i twoje urojenia? Nie bede pisał bo przestrzegam
    netykiety.
    Prawda jest taka że trolujesz na kilku grupach, co znaczy że jakakolwiek
    dyskusja z toba nie ma sensu
    Założe się że zaraz sie bedziesz odszczekiwał na tego maila.

    > Myślę, że bardziej na złość Ci zrobię zamieszczając tego linka:
    >
    > http://www.workgateways.com/job-engineering.html#ear
    nings

    > Może ktoś z Twoich pracowników przeczyta i od 1-ego oleje pracę u Ciebie razem
    > z Tobą, co Ci się należy.

    tym to mnie naprawde rozbawiłeś :)

    --
    Pikpok