PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Date: Mon, 29 Dec 2003 02:59:33 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    On Mon, 29 Dec 2003 11:16:05 -0000
    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > :) Nie wiem o jakiej firmie mówisz. Znam parę innych. Nadal jednak będę
    > twierdził, że nie jest to wina systemu, lecz ludzi. Bardzo często
    > przypadkowych, niewykształconych. Zwłaszcza w dużych firmach, w których
    > kierownictwo dobierane było na zasadzie: ten mi dobrze d..ę liże, zostanie
    > moim zastępcą.

    czy system jest dla ludzi, czy ludzie dla systemu?
    co latwiej zmienic: system i oprogramowanie czy mentalnosc ludzka?

    co z tego, ze jakies oprogramowanie jest wspaniale, jak niczemu nie sluzy?

    [...]

    > System jako taki sam niczego nie załatwi. Może ułatwić zarządzanie i
    > podejmowanie decyzji. Może uprościć obsługę klienta. System wiele "może"
    > jednak zależy to od pracowników, zarządu, kultury organizacyjnej i wielu
    > innych czynników, zależnych od człowieka.Jeśli system się nie sprawdza, to
    > winę za to zawsze ponosi człowiek.

    JAKIS czlowiek. czesto moze to byc ten, ktory jest autorem danego systemu.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun