PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
  • Data: 2003-12-29 22:47:42
    Temat: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl> wrote:

    > a o czym to swiadczy? ze mala jest produkcja oprogramowania
    > klienckiego, na potrzeby osobiste itp. uwazasz ze to jedyne
    > oprogramowania jakie jest tworzone na komputery? co wiecej czy uwazasz
    > ze to najwiekszy segment rynku

    nie, nie jedyne. ale ilosc jego uzytkownikow idzie w miliony.

    > oprogramowania? ja nie sadze, choc liczb nie znam.

    czy najwiekszy? nie wiem. ale napewno OGROMNY. na tym wyrosl Microsoft.
    chyba najbogatsza i najwieksza w tej chwili firma majaca cos wspolnego z
    komputerami. Oni zrobili wlasnie fortune na oprogramowaniu klienckim, i
    dalej robia.
    nastepny gigant - CISCO - owszem, juz inny segment, ale jakos tez
    niepolska firma ;)
    Intel. Dell. HP. SUN. Oracle. Adobe. itd. itp.

    widzisz gdzies tutaj liczaca sie na swiecie POLSKA firme robiaca soft?
    bo ja nie.

    rozumiem, ze ci ktorzy pracuja jako programisci w Polsce maja inna
    perspektywe i podnosza pod niebiosa to co robia, ale ludzie, bez
    przesady.
    Polska jesli chodzi o oprogramowanie na rynku swiatoym sie ZUPELNIE nie
    liczy. czas sobie z tego zdac sprawe.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun