PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    From: q...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Date: 23 Dec 2003 10:17:35 +0100

    > Raczej chodzi o zamknięcie dopływu nowego narybku do zawodu - teraz to
    > obowiązujący trend i kazda szanująca się grupa zawodowa zamyka swój grajdołek
    > chroniąc swoje przyszłe dochody. Wszystko pod przykrywką dbania o dobro
    > konsumenta / klienta..

    A ja bym spojrzal na sprawe tez z drugiej strony.
    Byle szuszfol ledwo potrafi zrobic scandisk albo defrag i juz jest wielkim
    informatykiem albo administratorem sieci.
    Zalapal sie na etat bo mu jakas ciocia albo dobry wujek prace zalatwil.
    Nie dosc, ze niewiele potrafia to jeszcze psuja rynek pracy godząc sie na
    pensje na poziomie sprzątaczki.
    A informatyk z dyplomem albo na zasiłku, albo pietruszke sprzedaje bo więcej w
    handlu zarobi niż jako wykwalifikowany specjalista.

    Pzdr
    RK