PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
  • Data: 2003-12-23 11:12:32
    Temat: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Od: złoty <l...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyz to nie piekne? ktos dojrzal zyle zlota z lapowek, bo duzo
    > informatykow na rynku jest...
    ..a ja jestem za!! wprowadzić np licencje, przy czym licencja bedzie
    kosztowala ze 100tys$(i tylko na rok) i moga ja otrzymywac tylko bruneci
    o zielonych oczach w niebieskich swetrach, z nawiskim na litere "k".
    Porzadek bedzie-jak cholera! Zaraz potem wprowadzic koncesje eliminujaca
    durnych politykow.....tylko-kto w tym sejmie zostanie?? ;)