PracaGrupypl.praca.dyskusjeszykuja sie obwarowania zawodu informatyka? › Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
  • Data: 2003-12-23 12:36:05
    Temat: Re: szykuja sie obwarowania zawodu informatyka?
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A informatyk z dyplomem albo na zasiłku, albo pietruszke sprzedaje bo więcej w
    > handlu zarobi niż jako wykwalifikowany specjalista.

    Jak na mój gust, to taki informatyk "secjalista" co siedzi na zasiłku
    nie jest chyba zbyt dobry, skoro nikt go nie chce. Ja jakoś nie widzę
    ludzi po informatyce, którzy znają się na robicie na zaiłkach ani nie
    zauważam, żeby mieli jakieś duże problemy ze znalezieniem pracy..

    A co do tego, że P**KOM albo inna firma zrobi jaieś oprogramowanie
    nadające się do 4 liter to jest już problem tej firmy i tego jak
    zostanie potraktowana w następnych (nieustawianych) przetargach i tu sam
    rynek spowoduje, że przetrwają najlepsi. Jeśli zaś chodzi o ustawiane
    przetargi, to tutaj i tak żadna ustawa nic niestety nie zmieni :-(

    Wprowadzenie jakichkolwiek ograniczeń zepsuje rynek i zrobi z nim to co
    z rynkiem adwokatów i lekarzy. Albo będzie drogo, albo będą łapówki. Ani
    jedno ani drugie nie jest dobre.

    reik.