PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracowników na stanowisko doradcy finansowego

  • 1. Data: 2003-12-02 10:49:56
    Temat: szukam pracowników na stanowisko doradcy finansowego
    Od: "Asia" <k...@o...pl>

    Szukam pracowników na stanowisko doradcy finansowego. Na początek przed
    rozpoczęciem pracy trzeba ukończyć kurs państwowy. Szybkie przyuczenie do
    zawodu i do pracy.Czekam na chętnych odpowiem na wszystkie pytania związane
    z pracą.
    Pozdrawiam ASia

  • 2. Data: 2003-12-02 10:50:54
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Asia wrote:

    [...]

    co? na pl.praca.oferowana takiego gniota nie puscili?

  • 3. Data: 2003-12-02 11:15:59
    Od: "Asia" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Wrzech" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Asia wrote:
    [...]
    > co? na pl.praca.oferowana takiego gniota nie puscili?

    ja się tłumaczyć nie muszę:)

  • 4. Data: 2003-12-02 11:43:24
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > ja się tłumaczyć nie muszę:)

    to widać zarówno w formie jak i treści ;)

  • 5. Data: 2003-12-02 12:47:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Asia <k...@o...pl> wrote:

    > ja się tłumaczyć nie muszę:)

    Ze spamowania także nie?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-12-02 13:46:25
    Od: "Asia" <k...@o...pl>

    > Ze spamowania także nie?
    >

    > --
    > Przemysław Maciuszko

    nie!!

  • 7. Data: 2003-12-02 14:17:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Asia <k...@o...pl> wrote:

    > nie!!

    Pożyjemy, zobaczymy (co na to abuse).

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-12-02 14:49:57
    Od: "Asia" <k...@o...pl>

    szkoda słów i czasu na odpisywanie na wasze złośliwości. Ci co chcą napisali
    a reszta naprawdę mnie nie interesuje...

  • 9. Data: 2003-12-02 17:42:25
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl>

    "Asia" <k...@o...pl> wrote in message

    > ja się tłumaczyć nie muszę:)

    Jak ja kocham moj kill file :)

    Teq

  • 10. Data: 2003-12-02 19:15:19
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Asia wrote:

    > szkoda słów i czasu na odpisywanie na wasze złośliwości. Ci co chcą
    > napisali a reszta naprawdę mnie nie interesuje...

    jestes zalosna