PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie on -line jest dostepny 'krajowy rejetr towarow i uslug'?

  • 1. Data: 2003-12-02 11:51:57
    Temat: Gdzie on -line jest dostepny 'krajowy rejetr towarow i uslug'?
    Od: "PerkinS" <p...@g...pl>

    Witam!

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby udzielić mi informacji gdzie w
    Internecie można znaleźć pozycję w 'krajowym rejetrze towarow i usług'.
    Musze wystawic fakture i wpisac tam takowy numer na usluge 'lektoraty' i
    'tlumaczenia'.

    Z gory dziekuje i pozdrawiam.

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-12-02 12:27:35
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "PerkinS" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Internecie można znaleźć pozycję w 'krajowym rejetrze towarow i usług'.
    > Musze wystawic fakture i wpisac tam takowy numer na usluge 'lektoraty' i

    Najlepiej poszukać na pl.soc.prawo.podatki... :-)

    A z jakimi stawkami VAT? Bo jak 22%, to nie musisz wpisywać symbolu PKWiU.

    http://klasyfikacje.pl/drzewo.php?baza=PKWiU
    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2003-12-02 15:24:02
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

> [...]
    > Internecie można znaleźć pozycję w 'krajowym rejetrze towarow i usług'.
    > Musze wystawic fakture i wpisac tam takowy numer na usluge 'lektoraty' i

    http://klasyfikacje.pl/
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-12-03 07:10:05
    Od: "PerkinS" <p...@g...pl>