PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2003-12-02 09:51:12
    Temat: Zwolnienie lekarskie
    Od: Magda Rabiej <m...@i...pl>

    Dostalam 2 dni zwolnienia lekarskiego do dzis. Kiedy powinnam zaniesc
    zwolnienie szefowi, czy musze informowac ZUS o chorobie, ile dni w
    miesiacu moge "przechorowac", tak by nie wplynelo to na moja pensje?..
    Przepraszam, jeslipytania wydadza si ebanalne, ale pracuje dopiero od
    pol roku i ucze sie :)
    dzieki z gory za pomoc...
    magda

  • 2. Data: 2003-12-02 14:26:13
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie
    Od: "monia" <ainom@buziaczek_nospam.pl>

> [...]
    > miesiacu moge "przechorowac", tak by nie wplynelo to na moja pensje?..
    > Przepraszam, jeslipytania wydadza si ebanalne, ale pracuje dopiero od

    Zawsze zwolnienie lek wplywa na obnizenie pensji (chyba, ze jest to
    zwol. ciązowe lub wypadkowe). W Twoim przypadku pierwszy dzien jest
    nieplatny - poniewaz jest to zwol. do 6 dni.
    ZUS-u nie musisz informowac.
    Pracownik ma obowiazek zlozyc zwolnienie lekarskie w zakladzie pracy w ciagu
    7 dni.
    pozdr.
    Monika

  • 3. Data: 2003-12-02 15:06:45
    Od: Magda Rabiej <m...@i...pl>

    monia wrote:

> [...]
    > ZUS-u nie musisz informowac.
    > Pracownik ma obowiazek zlozyc zwolnienie lekarskie w zakladzie pracy w ciagu

    dzieki...bardzo mi pomoglas :)

    pozdrawiam

    magda