PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracowników na stanowisko doradcy finansowego

  • 11. Data: 2003-12-02 21:51:33
    Temat: Re: szukam pracowników na stanowisko doradcy finansowego
    Od: "Asia" <k...@o...pl>

    a i wogóle to:
    fada cul, matumtan meat maskil, cateto.Salutarsi!
    dziękuję.

  • 12. Data: 2003-12-03 17:16:10
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 2 Dec 2003 11:49:56 +0100, "Asia" <k...@o...pl>
    zakodował:

    >Szukam pracowników na stanowisko doradcy finansowego. Na początek przed

    I chcesz o tym podyskutować?
    Jak idzie?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 13. Data: 2003-12-03 19:06:40
    Od: j...@o...pl

    Witam,

    O poziomie pracodawcy i warunkach pracy w firmie świadczy.... Zresztą oceńcie
    sami Cytaty

    Szukam pracowników na stanowisko doradcy finansowego

    ja się tłumaczyć nie muszę

    szkoda słów i czasu na odpisywanie na wasze złośliwości. Ci co chcą napisali
    a reszta naprawdę mnie nie interesuje...
    a i wogóle to:
    fada cul, matumtan meat maskil, cateto.Salutarsi!
    dziękuję.

    Dziękuję, nie aplikuję
    JacekG

  • 14. Data: 2003-12-03 20:28:15
    Od: "miet" <m...@p...onet.pl>

    > Szukam pracowników na stanowisko doradcy finansowego. Na początek przed
    > rozpoczęciem pracy trzeba ukończyć kurs państwowy. Szybkie przyuczenie do
    > zawodu i do pracy.Czekam na chętnych odpowiem na wszystkie pytania związane
    > z pracą.
    > Pozdrawiam ASia

    Proszę o bliższe szczegóły !

  • 15. Data: 2003-12-03 20:35:44
    Od: j...@o...pl

    > Proszę o bliższe szczegóły !

    Po co pytasz publicznie, mając do dyspozycji "na tacy" bezpośredni adres w
    podpisie?

    JacekG