PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukam grafika - to nie ogloszenie › Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
    From: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukam grafika - to nie ogloszenie
    Date: Sat, 26 Apr 2003 21:28:10 +0200

    On Sat, 26 Apr 2003 21:19:53 +0200, "Konrad Chechłacz"
    <k...@w...pl> wrote:

    >kandydata. No i bardzo dobrze tylko czemu to miało polegać na zrobieniu
    >czegoś co Ty akurat chciałeś? Ja na twoim miejscu zamiast proponować pracę
    >testową za darmo poprosiłbym o kilka(naście) przykładowych prac kandydata.

    1. Praca grafika polega na tym, że robi to, co mu się zleci, a nie to,
    co chce mu się akurat robić
    2. prace w portfolio mogą powstawać bardzo długo, albo być nie do
    końca oryginalne - to nie jest zaleta grafika

    Moim zdaniem sprawdzenie powinno polegać na zrobieniu "na poczekaniu"
    jakiejś pracy - oczywiście temat zupełnie abstrakcyjny (reklama
    "bulbulatorów rotacyjnych z wichajstrem", albo coś równie
    przydatnego). Zdolności plastyczne uwidocznione w portfolio to jedno,
    a umiejętności pracy nad tematami zleconymi to drugie

    --
    Grendel