PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!

  • 21. Data: 2005-01-03 12:32:04
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 3 Jan 2005 13:12:12 +0100, Kania <k...@p...onet.pl>
    napisał:

    > U nas bylo dokladnie wymienione CO wyslac. Wiec jesli ktos wysyla LM a
    > nie
    > wysyla tego o co prosilismy... komentarz sam sie nasuwa.
    > Kania

    z tego o co prosiliscie -"krotkiego opisu osoby skladajacej dokumenty" -
    wydaje mi sie, ze pod to mozna podciagnac LM - " Jestem mlody zdolny i
    uwielbiam pracowac za darmo w nadgodzinach, zwlaszcza w waszej firmie,
    ktorej nazwa byla pierwszym slowem wymowionym przeze mnie po "mama"""

  • 22. Data: 2005-01-03 12:33:21
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 13:24:02 +0100, Immona
    <c...@W...com.pl> napisał:

    > Tak: "aplikacje (tylko CV) przysylac na adres.

    Tutaj LM zdecydowanie nie wypadalo przesylac.

  • 23. Data: 2005-01-03 12:38:43
    Od: "Michał Przestrzelski" <spinaker75WYTNIJ_TO@I_TO_TEZwp.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ciezko mi to zrozumiec.

    Syty głodnego nigdny nie zrozuumie ..... to przysławie znane jest nie od
    dziś a przysłowia sa mądrościa Narodu.

    _/)
    Michał Przestrzelski

  • 24. Data: 2005-01-03 12:43:36
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Syty głodnego nigdny nie zrozuumie ..... to przysławie znane jest nie od
    > dziś a przysłowia sa mądrościa Narodu.

    Jak juz pisalam, ja rowniez bylam w sytuacji poszukiwania pracy. Stad moje
    slowa, ze nie rozumiem.

    Kania

  • 25. Data: 2005-01-03 12:57:25
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <0...@n...onet.pl> "Kania"
    <k...@p...onet.pl> writes:
    >From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    >Subject: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    >Date: 3 Jan 2005 13:10:47 +0100

    >doswiadczenia a placa i szkolenia od zakresu obowiazkow... Tego typu rzeczy
    >uzgadnia sie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, do ktorej przechodza osoby,
    >ktych wymagania finansowe ida w parze z wiedza i doswiadczeniem.

    A to juz nie jest smieszne :-(((( Jak mam podac oczekiwania finansowe jak
    nie znam dokladnego zakresu obowiazkow? A moze sie okazac, ze poszukujacy
    chce kogos "taniego" i godzi sie na szczatkowe kwalifikacje wystarczajace do
    minimum zakresu?
    A moze tak jak w moim przypadku (opisanym wczesniej) sam ma male pojecie o
    przedmiocie a chcialby handlowac czymkolwiek i potrzebuje kogos do wciskania
    kitu?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 26. Data: 2005-01-03 13:14:25
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > przedmiocie a chcialby handlowac czymkolwiek i potrzebuje kogos do wciskania

    U nas jest opisane czym czlowiek mialby sie zajmowac na danym stanowisku. Ale,
    jak juz mnie doswiadczenie nauczylo, szczegolowy zakres obowiazkow zalezy od
    wiedzy i umiejetnosci.

    Kania

  • 27. Data: 2005-01-03 13:14:28
    Od: "fajna laska" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Kania" napisał w wiadomości

    > Kilka dni temu firma, w ktorej pracuje opublikowala w sieci ogloszenia o
    > wolnych stanowiskach wraz z wymaganiami i opisem dokumentow, jakie trzeba
    > zlozyc.
    >
    > Do tej pory splynela chyba setka aplikacji i zadna nie spelniala wymogow
    > opisanych w ogloszeniu...
    >
    > Zastanawiam sie, czy to tak trudno przeczytac do konca ogloszenie?

    Na pl.praca.oferowana jest ogloszenie z takimi oczekiwaniami:

    Nasze oczekiwania:
    - Wykształcenie wyższe / studentka
    - Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    - Umiejętność zarządzania czasem i planowania
    - Doskonała znajomość obsługi komputera
    - Biegła znajomość pakietu Office
    - Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
    - Miła prezencja
    - Otwartość, szczerość, uczciwość
    - Komunikatywność
    - Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego

    Nie wiem jak Ty ale ja tu czegos nie rozumiem. Albo trzeba ten angielski
    znac biegle albo bedzie to dodatkowym atutem. Bardzo czesto pracodawca nie
    potrafi sklecic konkretnego ogloszenia dlatego dostaje takie aplikacje na
    jakie zasluzyl :)

    --
    Za uwagę dziękuje
    fajna laska

  • 28. Data: 2005-01-03 13:35:19
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "fajna laska" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak Ty ale ja tu czegos nie rozumiem. Albo trzeba ten angielski
    > znac biegle albo bedzie to dodatkowym atutem.

    Hehe... W dzisiejszej GW jest (ktorys raz z rzedu) ogloszenie o poszukiwaniu
    tlumacza, ale nie jest napisane, jakiego jezyka. A zatrudnia Bank Zachodni
    (str 7 GW Praca).

    Blad, czy czescia rekrutacji jest domyslenie sie, o jaki jezyk chodzi? ;)

    I.

  • 29. Data: 2005-01-03 13:40:32
    Od: "slawek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poszukiwaniu
    > tlumacza, ale nie jest napisane, jakiego jezyka. A zatrudnia Bank Zachodni

    Moze wymagania pracodawców tak już wzrosły że szukają tłumacza władającego
    wszystkimi językami :)

  • 30. Data: 2005-01-03 13:57:43
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <0...@n...onet.pl> "Kania"
    <k...@p...onet.pl> writes:
> [...]

    >jak juz mnie doswiadczenie nauczylo, szczegolowy zakres obowiazkow zalezy od

    Nie twierdze, ze wszystkie ogloszenia daja pracowdawcy lamerzy :-)))
    Sa ogloszenia konkretne "poszukujemy programisty tego-i-tego" ale np.:
    mostwanted poszukuje admina UNIX'a z wymagana znajomoscia Windows 2000 server
    lub admina BSD z takimi samymi wymaganiami. Czy mozna powaznie traktowac
    takie ogloszenia? Sam administrowalem AIX'em, FreeBSD, NetWare i po czesci
    W2000 server izdaje sobie sprawe, ze nie da sie wszystkiego wiedzic o
    wszystkich systemach, czego oczekuja pracodawcy. Moze oni sami nie wiedza
    czego chca? Najpewniej tak choc w tym przypadku chodzi o firme rekrutacyjna
    co trudniej wybaczyc niz laikowi od kadr.