PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!

  • 91. Data: 2005-01-04 21:36:43
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:creo9o$a2i$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Re to: Jan Kowalski [Tue, 4 Jan 2005 19:15:33 +0100]:

    > No w sumie nie mialabym nic przeciwko tlumaczowi
    > z bankowego na nasze... ;)
    >

    > Kira

    [OT] Kira, probowalam Ci wyslac to, o czym rozmawialysmy na pl.biznes przed
    swietami i odbija mi z Twojej skrzynki. Moze ze wzgledu na objetosc lub
    konto (wysylalam z prywatnego konta na interii) traktuje mnie jako spam.
    Podaj inny adres niz newsowy albo doradz co zrobic, zeby to przeszlo.

    I.

  • 92. Data: 2005-01-04 22:18:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 3 Jan 2005 14:35:19 +0100, "Immona"
    <c...@W...com.pl> wrote:

    >Hehe... W dzisiejszej GW jest (ktorys raz z rzedu) ogloszenie o poszukiwaniu
    >tlumacza, ale nie jest napisane, jakiego jezyka. A zatrudnia Bank Zachodni
    >(str 7 GW Praca).
    Tak ciezko sie domyslec? Chodzi o tlumacza jezyka *bankowego*
    *zachodniego*.

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu!
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 93. Data: 2005-01-04 23:41:55
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Tue, 4 Jan 2005 17:36:19 +0100, na pl.praca.dyskusje, Immona napisal(a):

    > HR ma byc specjalista z danej dziedziny

    MEGA ROTFL. To moze zamiast szukac programistow niech sami zaczna
    programowac, etc.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 94. Data: 2005-01-04 23:46:39
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    3 Jan 2005 09:51:17 +0100, na pl.praca.dyskusje, Kania napisal(a):

    > Zastanawiam sie, czy to tak trudno przeczytac do konca ogloszenie?

    A ja wciaz czekam i czekam na linki do tego ogloszenia i zaczynam rozumiec
    czemu odpowiedzi byly nietrafione - no ale skoro ta oferta jest tak tajna
    to pewnie ludzie wysylali ogloszenia nie znajac ich tresci.

    Mam na kolanach poprosic o te linki??

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 95. Data: 2005-01-05 00:49:13
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <8...@k...pl> Jan Kowalski <j...@k...pl>
    writes:
    >From: Jan Kowalski <j...@k...pl>
    >Subject: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    >Date: Tue, 4 Jan 2005 19:47:56 +0100
    >03.01.05 13:57:
    >
    >A to jest śmieszne, jeśli ktoś nie zna swoich możliwosci i nie potrafi
    >ich wycenić.

    Chrzanisz kolego! Potrafie wycenic swoje mozliwosci tylko nie jestem w
    stanie okreslic dokladnie czego ode mnie oczekuje potencjalny pracodawca?
    A wlasnie od zakresu i stopnia skomplikowania pracy zalezy jej koszt.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 96. Data: 2005-01-05 01:08:17
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    W artykule <1bnke5dm0o5g.1cmc8cxu4mcqw$.dlg@40tude.net> Kyniu napisał(a):

    > Ja nie jestem HR'owcem, nie mysle jak HR'owiec i nie wiem czego szuka
    > HR'owiec bo gdyby tak bylo to nie bylbym informatykiem tylko HR'owcem i
    > niech to wreszcie dotrze do pustych lbow HR'owcow. Jego praca polega na tym
    > by przekopac to co dostal i z tego wybrac kandydata. Chyba ze jeden
    > HR'owiec szuka kandydata na drugiego HR'owca - no to mamy odstepstwo od
    > zasady.

    Ty nie myślisz jak HR-owiec. Inny kandydat myśli jak HR-owiec. Jak (nomen
    omen) myślisz, który z was ma większe szanse na zaproszenie na rozmowę
    kwalifikacyjną?

    BTW, http://slowniki.pwn.pl/zasady/629584_1.html

    --
    _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(")- _-(_)- _-(_)- _-(_)-
    `(___) `(___) `(___) `(___) `%%%%% `(___) `(___) `(___) `(___)

  • 97. Data: 2005-01-05 09:19:39
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    05.01.05 01:49:
    > Chrzanisz kolego! Potrafie wycenic swoje mozliwosci

    Pewnie wysoko oceniasz. Inni też? ;-).
    Jan

  • 98. Data: 2005-01-05 09:22:11
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl>

    04.01.05 23:18:
    > Tak ciezko sie domyslec? Chodzi o tlumacza jezyka *bankowego*
    > *zachodniego*.
    > WAM
    Plagiat!
    Jan

  • 99. Data: 2005-01-05 11:23:25
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

    > MEGA ROTFL. To moze zamiast szukac programistow niech sami zaczna
    > programowac, etc.

    W małych i średnich firmach tak właśnie jest - na uboczu działalności głównej
    np. kierownik dzialu albo kierownik projektu zajmuje się pozyskiem zasobów i
    rekrutowaniem kandydatów dla swojej działki. Zaś duże stać na HR-owca
    specjalistę.

    JoP

  • 100. Data: 2005-01-05 18:42:46
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-05, Jarek Hirny <a...@h...pl> wrote:
    > Ty nie myślisz jak HR-owiec. Inny kandydat myśli jak HR-owiec. Jak (nomen
    > omen) myślisz, który z was ma większe szanse na zaproszenie na rozmowę
    > kwalifikacyjną?
    A firma szuka np. operatora ciężkiego sprzętu budowlanego. Taki operator
    powinien mieć zdolności komunikacyjne na poziomie wystarczającym na
    zwrócenie uwagi współpracownikowi, który wchodzi w zasięg łyżki.
    Umiejętność wydarcia się "Gdzie, k...a, leziesz" będzie wystarczająca :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://www.ralphm.net/world