PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    From: Jan Kowalski <j...@k...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Date: Tue, 4 Jan 2005 19:47:56 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    03.01.05 13:57:
    > A to juz nie jest smieszne :-(((( Jak mam podac oczekiwania finansowe jak
    > nie znam dokladnego zakresu obowiazkow?

    A to jest śmieszne, jeśli ktoś nie zna swoich możliwosci i nie potrafi
    ich wycenić.
    No chyba, że chcesz dopasować swoją wartość i wycenę do wymagań
    pracodawcy. To wtedy jest smutne i zdaje się - żadnej ze stron o to
    nie chodzi.

    W końcu o co ta sprawa - jeśli pracodawca chce kogoś za 900zł i
    napiszę że chcę 9000zł, to mnie nie przyjmie. I co, tragedia? Mam
    pracować za 900zł?
    Lub odwrotnie - jestem zielony i moje wyobrazenia o zarobkach są w
    granicach 1100-1300zł, a pracodawca szuka kogoś za nawet 20000 byleby
    był znakomity... To ma pisać że daje 20000 żeby dostać 10000 podań od
    zielonych takich jak ja?
    A może chce dobrego, ale zgodzi się zatrudnić poczatkującego, jeśli
    zauważy ze jest sprytny i szybko stanie się dobry?
    Nie widzę tematu, chyba że chodzi o sprzedawcę warzywniaka, jak tiras
    pisał. Wtedy można napisać np. 1500-2000 zależnie od umiejętności i
    wyników.

    Jeśli - jak pisało - mam podany zakres obowiązków (mniej więcej - to
    wystarczy takim co znają tą robotę) i wiem jak jestem w tym dobry, to
    napiszę ile chcę. A jak nie wiem ile napisać bo nie mam wielkiego
    pojęcia o tej robocie, to nie napiszę. I od razu widać, że się nie
    znam. I dlatego dostali tyle odpowiedzi bez podania kwoty, bo od
    ludzi, którzy się nie znają na tym, co mieliby robic. I wszystko.
    Jan