PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    From: "tiras" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Date: Tue, 4 Jan 2005 11:12:15 -0000

    Użytkownik <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:crdfej$skv$1@inews.gazeta.pl...

    > No coz... to swiadczy o Twojej kulturze osobistej. Aby uniknac takich
    ludzi
    > duzo firm prosi o wycene swojej pracy.
    Wiesz, jeśli w mojej branży na DOKŁADNIE takich samych warunkach NAJNIŻSZA
    wypłata wynosi ponad 3tys zł, a burak (który umawiał się ze mną na 3
    spotkania) oferuje mi 1200 zł to jedyne co może ode mnie usłyszeć to
    "spierdalaj". A prawdziwym brakiem kultury to jest marnowanie mojego czasu i
    pieniędzy (jeździłem do innego miasta 3 razy na te "rozmowy") a potem
    próbowanie go wyd..mać. Gdybym na pierwszej rozmowie usłyszał ile oferuje,
    to sprawa byłaby jasna. I zamiast "spierdalaj" byłoby z mojej strony
    "dziękuję, nie jestem zainteresowany". A co tej "firmy" - to od ponad roku
    szuka pracowników....
    Pozdrawiam. TIRas (Scania R 580)