PracaGrupypl.praca.dyskusjeszukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!! › Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
  • Data: 2005-01-04 07:00:27
    Temat: Re: szukajacy pracy - czytajcie dokladnie ogloszenia!!!
    Od: "Kania" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał(a):
    > No coz - blad rownie czesty jak nie podawanie przez pracodawcy nazwy firmy
    > (nie znosze jak firma ukrywa sie za plecami jakiejs firmy head
    hunterskiej)
    > albo branzy (ilez to razy widzialem ogloszenie - szczegolnie przy
    > handlowcach - z brakiem branzy - ale zapewne wplyw na to ma sposob
    > postrzegania handlowcow u nas w kraju przez pracodawcow - UMHO powinno
    > wtedy pisac nie handlowiec ale "poszukujemy wciskacza").

    U nas nazwa firmy byla i ogloszenia na 3 stanowiska.

    > Nie zawsze istnieje mozliwosc jego przedstawienia. Nieraz firmy dla
    ktorych
    > wykonuje sie prace zastrzegaja sobie ze nie bedziemy sie powolywac na dany
    > projekt i ujawniac ze to my go wykonalismy.

    Jakos ciezko mi uwierzyc, ze WSZYSTKIE projekty z portfolio sa zastrzezone
    (co jest niezgodne z prawem) i ze kandydat nie moze opisac tego co robil.

    > A co to jest - przetarg?? Bo mnie sie wydawalo ze ogloszenie o prace i to
    > pracodawca powinien okreslic stawke.

    Po tym, jak czlowiek ocenia samego siebie na tle swoich umiejetnosci i
    wymagan stawianych przez firme mozesz wywnioskowac wiele na jego temat. To
    taki pre-test do wstepnej selekcji. I nie chodzi o odsiew chcacych
    najwiecej, tylko tych, ktorzy nie umieja ocenic sami siebie.

    > Zdaje sie ze bylo juz CV. To moze od razu napiszcie - nie chce nam sie
    > tracic czasu na czytanie CV wiec prosimy sie zmiescic na 1/2 strony A4 -
    > oceniac bedziemy zdolnosc do zwiezlego wyrazania mysli (swoja droga bardzo
    > pozadana cecha na wielu stanowiskach).

    CV to jedna strona - ciezka wsrod informacji nt swojego wyksztalcenia czy
    historii pracy napisac cos o sobie. Stad to wymaganie. Oczywiscie dostalismy
    i CV, ktore ledwo mieszcza sie na 3 stronach A4, ale niestosowanie sie do
    pewnych standardow mowi samo za siebie :)

    Kania