PracaGrupypl.praca.dyskusjeszantaz? › Re: szantaz?
  • Data: 2005-08-17 11:01:14
    Temat: Re: szantaz?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >To potworne! ;)
    >To ja podam Tobie przykład takiego zniewolenia z życia na bardzo gorąco. Jak
    >wspomniałem wyjechałem ze znajomymi na ten długi weekend. Syf była pogoda,
    >ale fantastyczne otoczenie, warunki i kapitalne towarzycho. No tośmy
    >postanowili zostać dzień dłużej i zaiprezować wczoraj do późna. Czyli
    >obecność dziś w pracy wykluczona. I co? A to - KP art.167^2. Każdy/a
    >zawiadomił/a jak trzeba (no dobra, jeden się nie odważył, wczoraj pojechał i
    >dziś już tyrał) i zabawiliśmy się extra. Zaznaczam, że pracujemy prawie
> [...]

    Tylko że to kosztuje tzn. urlop na żądanie powoduje zwiększenie
    wydatków pracodawcy. Poprzez dodatkowy koszt zmniejsza się ilość
    pracodawców, których stać na zatrudnienie pracownika, co powoduje że
    jest mi trudniej znaleźć pracę.
    Uważam, że każdy powinien ponosić konsekwencje swoich czynów. Jak ktoś
    jest gotowy podjąć ryzyko zakłócania w nocy spokoju sąsiadów to jego
    sprawa. Podobnie jak mieszać piwo z whisky, winem, w międzyczasie
    paląc dziwne rośliny, tańczyć z mopem na mokrej podłodze, wozić innych
    baranów w bagażniku po autostradzie, spożywać alkohol w miejscu
    publicznym, mordę piłować na plaży, łazić po dachach, podrywać
    nieznajome panienki i godzić się na zawiezienie do domu przez innego
    barana w gorszym stanie niż... czekaj, ale to chyba nie opis twojego
    weekend'u... no mniejsza z tym. Konkluzja jest taka, że jak ktoś chce
    to proszę bardzo. Tylko, że nie oznacza to, że pownien mieć prawo po
    weekendzie nie stawić się w pracy. Jeśli sobie wcześniej wynegocjował
    w umowie, to proszę bardzo, w innym wypadku niech nie podwyższa i tak
    wysokich kosztów pracy.

    --
    pozdrawiam
    Bremse