PracaGrupypl.praca.dyskusjeszantaz? › Re: szantaz?
  • Data: 2005-08-25 16:06:51
    Temat: Re: szantaz?
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >DLA MNIE - kolego - nie ma etatów!

    Znaczy na ulicy Szucha w stolycy tak powiedzieli? Czy może jakiś
    dokument o tym mówiący wydali? Bo nie kumam.

    A to nie wiedziałem: http://tinyurl.com/cdpvp i
    http://tinyurl.com/bdvns

    >- pasjonatką,
    >z trzema ukończonymi szkoleniami (2x Novell + MS Windows
    >Server 2003), doświadczeniem - starającą się od lat o stałą pracę,
    >aby móc zarobić na studia. I też po tych studiach nie będzie mi łatwiej.

    No to po co chcesz iść na te studia?

    >Bremse - bądź łaskaw nie pouczać mnie, jak się odnajduje
    >strony internetowe interesujących urzędów!
    >Pokaż mi, gdzie tam jest link - Praca?

    Przepraszam zapomniałem napisać, że nie ma. Ale możesz np. zadzwonić i
    się zapytać (budkę telefoniczną z aparatem TSP-91/PO z wybieraniem
    tonowym znajdziesz na ulicy Wiatracznej (Dom Dziecka) w Szczecinku,
    chociaż co do tego nie jestem pewien, bo mam stare dane - z maja 2001
    roku (http://telefix.terramail.pl/a_94.htm). Od tego czasu mogło się
    dużo zmienić*, bo podobno teraz zadupia od świata odcinają - linie
    telefoniczne tną, ośrodki zdrowia zamykają i prąd odcinają.

    >A już konkretnie - w moim mieście?

    Nie wiem, idź się popytaj.

    >Czy chociaż - w Koszalinie?

    Też nie wiem, ale możesz na przykład e-mail'a wysłać lub zadzwonić i
    się zapytać (podobno parę lat temu widziano budkę telefoniczną na
    ulicy Wiatracznej*).

    >Może ja jestem ślepa???

    Też niestety nie wiem. Ale może spróbuj tu: http://tinyurl.com/dsc9c
    Aha, jakby naszła Cię chęć, żeby zadzwonić to spróbuj poszukać budki
    na ulicy Wiatracznej*.

    >Wiem, dla Was to taka prowincja, tylko stare pegeery i nic więcej...

    Hmm, brzmi interesująco. Tak przy okazji - wiesz może czy i po jakiej
    cenie jacyś rolnicy (lub ktoś inny) w okolicy sprzedają działki rolne
    (cena za ha)? Z ciekawości pytam.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

    * jak już sprawdzisz co to za aparat (http://tinyurl.com/ct7k6) to
    możesz spróbować kupić kartę telefoniczną na Bohaterów Warszawy 20 **
    ** w 2003 podobno widziano Telepunkt (http://tinyurl.com/agn3m), ale