PracaGrupypl.praca.dyskusjeszansa na zatrudnienie absolwenta › Re: szansa na zatrudnienie absolwenta
    From: "Jacek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szansa na zatrudnienie absolwenta
    Date: Wed, 25 Sep 2002 09:54:31 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@pa91.rodlo.sdi.tpnet.pl

    > bo zajmowalem sie studiami dziennymi, dopiero co sie obronilem, nikt nie
    > chcial dziennego.

    Czy to nie jest tak, ze przyjales jako wlasny narzucony przez uczelnie
    poglad ze "najpierw studia, potem praca"? Pytam bo ja mialem ten sam problem
    na studiach, kiedy wykladowcy bardzo oburzali sie ze pracujemy, za samo
    przynoszenie komorek do szkoly wywalali z sali (to bylo w 94 r.) a niektorzy
    traktowali ich jak ludzi 3 kategorii. Sam slyszalem teksty od wykladowcow
    "nieroby, lenie i karierowicze rwa sie do posad(!!!), a dla tych najlepszych
    absolwentow zostaja potem najgorsze". A niektorzy studenci wsciekali sie
    "dlaczego skoro mam same piatki nie moge znalesc pracy, a ci co zawalaja
    studia ja maja?". Ale to bylo w polowie lat 90, kiedy nie bylo najgorzej z
    praca.

    Ktos kiedys powiedzial "kiedy nie masz wlasnej strategii zycia stajesz sie
    czescia strategii innych".

    Informatyka rozni sie od innych studiow tym, ze wezmiesz z nich dokladnie
    tyle na ile sam zapracujesz, oczywiscie zdajac egzaminy jak nalezy a na boku
    robiac swoje i [pracujac dla siebie lub dla kogos i bron boze nie sluchac
    sie
    wykladowcow.

    Z ciekawosci - ile miales godzin zajec w tygodniu?

    jacek