PracaGrupypl.praca.dyskusjeszafka a pracodawca › Re: szafka a pracodawca
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szafka a pracodawca
    Date: Tue, 8 Aug 2006 11:09:32 +0200

    "Zapracowany" <d...@j...karuzela> napisał

    > A co jesli, po przeniesieniu rzeczy, pracownik oznajmi, ze czegos brakuje?

    Odpowiada za to pracodawca, który rzeczy z szafki przenosił.
    Tym bardziej, że w szafce są rzeczy należące do firmy, a nie do pracownika.
    Masz jakieś wątpliwości?

    > Szafka jest elementem "narzedzi", ktore pracownik otrzymuje do wykonywania
    > pracy, ktora pracodawca wynajmuje od pracownika.
    Co pracodawca wynajmuje od pracownika - pracę czy szafkę?
    Tak czy siak - jedno i drugie brzmi niedorzecznie.

    > Pracodawca ma prawo zazadac przeniesienia rzeczy pracownika, jednak w jego
    > obecnosci, nie inaczej.

    Podaj mi zatem podstawę prawną do tego, co napisałeś.
    Nie zapomnij przy tym, że ani rzeczy ani szafka nie są własnością
    pracownika, lecz pracodawcy.

    M.