PracaGrupypl.praca.dyskusjesystem wyplaty wynagrodzenia › Re: system wyplaty wynagrodzenia
  • Data: 2006-07-02 14:27:58
    Temat: Re: system wyplaty wynagrodzenia
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PioM napisał(a):
    > Witam
    >
    > Moze ktos mi wyjasni dlaczego robotnik pracujacy np. etat dostaje
    > wynagrodzenie dopiero po miesiacu pracy, a nie np. na poczatku (tygodniowo
    > lub miesiecznie).
    Bo to jest zgodne z umowa ktora podpisal?
    Przeciez w umowie jest zapis, kiedy owo wynagrodzenie bedzie wyplacone i
    czasem mozna to negocjowac /aczkolwiek rzadko/.

    Wyplata z dolu jest tez bezpieczniejsza - jezeli pracownik dostalby
    pensje 1-go, a zrezygnowal z pracy 14, to juz widze jak bieglby oddac
    pracodawcy pozostala czesc wynagrodzenia.. ;)

    Danie przed
    > wynagrodzenia moze tez do czegos zobowiazywac.
    Danie po tez do czegos zobowiazuje...

    PS czasem pracodawcy daja zaliczki na poczet wyplaty, wiec zawsze mozna
    sie dopytac..

    Pozdrawiam...