PracaGrupypl.praca.dyskusjesystem wyplaty wynagrodzenia › Re: system wyplaty wynagrodzenia
  • Data: 2006-07-02 16:46:45
    Temat: Re: system wyplaty wynagrodzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:e88srq$8ab$1@nemesis.news.tpi.pl PioM

    > Jeszcze najlepiej powolac wojskowy sad polowy.
    Najlepiej to zamówić usługę u kogoś z przedstawicieli zagranicznych
    imigrantów zarobkowych. Niedrogo, pewnie, sprawnie. ;)
    Kpisz sobie, a to przecież na poważnie. No sam pomyśl:
    1 - nie wypłacił ci wynagrodzenia to mu przecież nie odpuścisz, lecz oddasz
    sprawe do sądu - w końcu nie jesteś złamasem, który daje się w konia
    bezkarnie byle gnojkowi robić; no i absolutnie nie wierzę abyś mógł być
    głupcem podejmujacym pracę bez umowy na piśmie, więc z pewnością masz
    dowody.
    2 - nie ma raczej zakładu pracy, w którym wszystko jest w porządku - nie
    zawiadomisz odpowiednich instytucji o nieprawidłowościach? toś współwinny,
    to niemoralne i nieuczciwe. A nawet jak nie jesteś pewien, to lepiej
    spowodować kontrolę - oni lepiej mogą i umieją szukać niż ty.
    No! to do roboty, bo terminy miną.

    Jotte