PracaGrupypl.praca.dyskusjesystem wyplaty wynagrodzenia › Re: system wyplaty wynagrodzenia
  • Data: 2006-07-02 15:09:37
    Temat: Re: system wyplaty wynagrodzenia
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mch napisał(a):
    > A w moim wypadku pracodawca w ogóle nie zapłacił mi, bo takie ma swoje
    > widzimisie........!!!!!!!!!
    > I co? Lepiej tak jest? On ma nowy samochód a ja nie mam na podstawowe
    > rzeczy!!!!!!!
    > A praca została wykonana!!!

    To poczytaj archiwum grupy, co mozna w takie sytuacji zrobic.
    Przy normalnych zasadach (tj pracownik pracuje, pracodawca placi)
    lepszym rozwiazaniem jest platnosc po wykonaniu pracy - tylko wtedy moze
    zareagowac na wszelkie zmiany - np wyplacic nadgodziny, dokonac
    potracen /np zwolnienia chorobowe/

    PS odpowiadaj pod postami, a nie nad...

    PS 2 Pracodawca, ktory w pierwszym dniu pracy dawalby wynagrodzenie za
    caly m-c mialby baaardzo duzo nowych pracownikow - ale tylko na pare
    dni... :|