PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiatecznie.. talony?

  • 1. Data: 2006-12-12 13:39:35
    Temat: swiatecznie.. talony?
    Od: "news" <n...@n...pl>

    witam

    chcialbym sie dowiedziec czy ktos z Szanownych Grupowiczow otrzymał talony
    na zakupy swiateczne? + mniej wiecej na jaka sume? zawsze mnie ciekawilo czy
    tylko u mnie nie daja...

  • 2. Data: 2006-12-12 13:49:59
    Temat: Re: swiatecznie.. talony?
    Od: "Any User" <a...@d...com>

> [...]
    > na zakupy swiateczne? + mniej wiecej na jaka sume? zawsze mnie ciekawilo

    Ja też nie dostałem. I nie widzę powodu, dla którego miałbym dostać. W końcu
    mam pensję...

    (oczywiście tyczy się to wszystkich _pracowników_, nie tylko mnie)

  • 3. Data: 2006-12-12 13:52:41
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "news" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na zakupy swiateczne? + mniej wiecej na jaka sume? zawsze mnie ciekawilo

    Spoko stary, ja tez w zyciu nie widzialem na oczy takiego cuda.

  • 4. Data: 2006-12-12 14:01:38
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Any User porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ja też nie dostałem. I nie widzę powodu, dla którego miałbym dostać. W
    > końcu mam pensję...
    Szczerze mowiac tez nie widze powodu - w Twoim przypadku;P
    > (oczywiście tyczy się to wszystkich _pracowników_, nie tylko mnie)
    A inni pracownicy? Moze dlatego ze pracodawca ma taki kaprys? Rozumiem
    ze wg Ciebie powinno sie zabronic talonow, premii swiatecznych itp
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-12-12 14:13:51
    Temat: Odp: swiatecznie.. talony?
    Od: "news" <n...@n...pl>

    Nie no jasne - niby po co...heh

  • 6. Data: 2006-12-12 14:32:26
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 12 Dec 2006 14:49:59 +0100, Any User <a...@d...com>
    w <elmc29$1c5c$1@news2.ipartners.pl> napisał:

    > Ja też nie dostałem. I nie widzę powodu, dla którego miałbym dostać. W końcu
    > mam pensję...

    Bo zapewne pracujesz w firmie 'Let's Pretend, Ziutek and Zenex Garrage',
    w której o funduszu socjalnym nie słyszeli.

    > (oczywiście tyczy się to wszystkich _pracowników_, nie tylko mnie)

    Albo twój szef ma tak samo debilne poglądy jak ty.
    W sumie dobrze.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 7. Data: 2006-12-12 14:34:15
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 12 Dec 2006 14:39:35 +0100, news <n...@n...pl>
    w <elmbfq$9ti$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

> [...]
    > na zakupy swiateczne? + mniej wiecej na jaka sume? zawsze mnie ciekawilo czy

    Ogólnie to talony idą z funduszu socjalnego, ale co się z takim
    funduszem dzieje, to sprawa pracodawcy, może on z niego na przykład
    dofinansować posiłki i takie tam.
    Więcej powinno być w kodeksie pracy, jak zwykle.

    Moi rodzice kiedyś dostali. Takie gówniane, które żeby wykorzystać,
    trzebaby wydać 3x tyle, ile na nich było. De facto były to więc kupony
    rabatowe.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 8. Data: 2006-12-12 14:40:54
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Jakub Lisowski napisał(a):

    > Ogólnie to talony idą z funduszu socjalnego, ale co się z takim
    > funduszem dzieje, to sprawa pracodawcy, może on z niego na przykład

    precyzyjniej - sprawa zakladowej komisji swiadczen socjalnych.

    > dofinansować posiłki i takie tam.
    > Więcej powinno być w kodeksie pracy, jak zwykle.

    precyzyjniej - w zakladowym regulaminie swiadczen socjalnych.

    Jakkolwiek archaicznie by to nie brzmialo...

    --

    glos

  • 9. Data: 2006-12-12 14:48:20
    Od: "Any User" <a...@d...com>

    > A inni pracownicy? Moze dlatego ze pracodawca ma taki kaprys? Rozumiem ze
    > wg Ciebie powinno sie zabronic talonow, premii swiatecznych itp

    No jeśli ma kaprys, to niech sobie wypłaca. Twierdzę tylko, iż ja osobiście
    nie widzę powodu, aby dawać pracownikom coś "gratis".

  • 10. Data: 2006-12-12 15:07:47
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

> [...]
    > na zakupy swiateczne? + mniej wiecej na jaka sume? zawsze mnie ciekawilo

    Tak, a z pakietu socjalnego to nasz boss buduje domki nad jeziorem,
    oczywiscie zeby je potem sprzedac razem z dzialka.