PracaGrupypl.praca.dyskusje › sukces na Ukrainie (#035)

  • 1. Data: 2013-03-07 18:28:28
    Temat: sukces na Ukrainie (#035)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jakiś sukces na Ukrainie, tam jednak mają mózg, Ktoś wie o co chodzi? bo w
    TVN podali tylko wnioski jak to należy interpretować...

    czy już można powiedzieć, że to mnie przezywali komuch i beton? wałęsa może
    się wypowiesz, ponoć jak tusk udzielasz się w Internecie...

  • 2. Data: 2013-03-07 20:10:06
    Temat: Re: sukces na Ukrainie (#035)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    na prezentację nowego premiera nie zjawili się przedstawiciele żadnego z
    ugrupowań... euro cieciówo - odnotowałem, grupa też, czekamy na więcej.

  • 3. Data: 2013-03-07 20:20:39
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mam sprawę, chcę założyć stronę na której Każdy będzie mógł dopisać takiego
    jak moje newsa na temat PO i Wolnej Wspólnoty z ukierunkowaniem na
    powiązania polityki i pracy... przyłączycie się do tusko zabawy?
    oczywiście wpisy będą moderowane, szukam tych co się tego ciecia nie boją...

  • 4. Data: 2013-03-16 00:42:12
    Od: AMX <r...@b...cy>

    On Thu, 7 Mar 2013 20:20:39 +0100, identyfikator:
    20040501 <N...@g...pl> wrote:

> [...]
    > powiązania polityki i pracy... przyłączycie się do tusko zabawy?
    > oczywiście wpisy będą moderowane, szukam tych co się tego ciecia nie boją...

    Fajnie. Też mógłbym wylać ogrom swojej frustracji na rządzących,
    czyli teoretycznie jestem dobrym kandydatem do przyłączenia się.
    Jest tylko jedno _ale_...

    Gnębi mnie, że nie ma żadnej (wyraźnie lepszej) alternatywy,
    nawet jeśli obecni rządzący zamienią się miejscami z obecnie
    nie-rządzącymi to raczej nic się nie zmieni (a przynajmniej nie
    zmieni się na lepsze).

    Na pytanie czy wolę umrzeć na dżumę czy tyfus odpowiadam: chcę
    żyć długo i szczęśliwie!

    Tak więc zanim miałbym pisać coś zjadliwego pod adresem obecnej
    ekipy to napisz kto robiłby to lepiej.

    A jeśli nie widzisz nikogo, to może lepiej byłoby punktować
    wszystkich równo. To miałoby więcej sensu.

    AMX

    --
    adres w rot13
    Nyrxfnaqre Znghfmnx r...@b...cy

  • 5. Data: 2013-03-23 13:34:28
    Od: "Jackare" <j...@1...tralala.com>

> [...]
    > powiązania polityki i pracy... przyłączycie się do tusko zabawy?
    > oczywiście wpisy będą moderowane, szukam tych co się tego ciecia nie

    to zainteresuj się takim nowum jak facebook - tam możesz mieć najszerszą
    publikę i chyba najbardziej aktywną a ponadto szansę docierania do
    statystycznie większej liczby czytaczy niż tworząc nowy websajt. Jako
    właściciel strony możesz usuwać wpisy i przyjmować zgłoszenia chętnych.Co by
    nie mówić facebook jest teraz największym placem spotkań w necie

  • 6. Data: 2013-03-23 13:43:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-23 13:34, Jackare pisze:

> [...]
    > właściciel strony możesz usuwać wpisy i przyjmować zgłoszenia chętnych.Co by
    > nie mówić facebook jest teraz największym placem spotkań w necie

    Tak, a jak się Zuckermannowi znudzi utrzymywanie strony, to sobie ją
    skasuje, dziękuję. Tworzenie stron na pejsbuku jest równie rozsądne jak
    płacenie za generalny remont wynajmowanego mieszkania.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-03-23 14:46:56
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    ja i tusk, ja i gronkiewicz waltz... nie to nie dla mnie...

  • 8. Data: 2013-03-24 08:38:15
    Od: "Janek" <j...@g...com>

    Użytkownik "Jackare" <j...@1...tralala.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > właściciel strony możesz usuwać wpisy i przyjmować zgłoszenia chętnych.Co
    > by nie mówić facebook jest teraz największym placem spotkań w necie

    Tylko że zgodnie z angielską wersją regulaminu wszystko co zostanie
    umieszczone na fejsie, automatycznie staje sie jego własnoscią. To że coś
    usuniesz wcale nie oznacza że zostało usuniete z archiwum fejsa i że może
    zostać wykorzystane w dowolnym czasie.