PracaGrupypl.praca.dyskusjesukces na Ukrainie (#035) › Re: sukces na Ukrainie (#035)
    From: AMX <r...@b...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sukces na Ukrainie (#035)
    Date: Fri, 15 Mar 2013 23:42:12 +0000 (UTC)

    On Thu, 7 Mar 2013 20:20:39 +0100, identyfikator:
    20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > mam sprawę, chcę założyć stronę na której Każdy będzie mógł dopisać takiego
    > jak moje newsa na temat PO i Wolnej Wspólnoty z ukierunkowaniem na
    > powiązania polityki i pracy... przyłączycie się do tusko zabawy?
    > oczywiście wpisy będą moderowane, szukam tych co się tego ciecia nie boją...

    Fajnie. Też mógłbym wylać ogrom swojej frustracji na rządzących,
    czyli teoretycznie jestem dobrym kandydatem do przyłączenia się.
    Jest tylko jedno _ale_...

    Gnębi mnie, że nie ma żadnej (wyraźnie lepszej) alternatywy,
    nawet jeśli obecni rządzący zamienią się miejscami z obecnie
    nie-rządzącymi to raczej nic się nie zmieni (a przynajmniej nie
    zmieni się na lepsze).

    Na pytanie czy wolę umrzeć na dżumę czy tyfus odpowiadam: chcę
    żyć długo i szczęśliwie!

    Tak więc zanim miałbym pisać coś zjadliwego pod adresem obecnej
    ekipy to napisz kto robiłby to lepiej.

    A jeśli nie widzisz nikogo, to może lepiej byłoby punktować
    wszystkich równo. To miałoby więcej sensu.

    AMX

    --
    adres w rot13
    Nyrxfnaqre Znghfmnx r...@b...cy