PracaGrupypl.praca.dyskusje › siła w systemie (#034)

  • 1. Data: 2013-02-25 19:17:56
    Temat: siła w systemie (#034)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dziś dzień pochwalny dla systemu tuska i gronkiewicz/politechnika
    warszawska... Ktoś kto słyszał może mi pomoże i sam dopisze?

  • 2. Data: 2013-02-27 17:29:51
    Temat: Re: siła w systemie (#034)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    o co tu chodzi, może mi Ktoś wyjaśni?
    jaki cel ten cieć tusk ma w zmuszaniu fajerów do biegania w kółko,
    przelewania z pełnego w próżne i spowrotem?

    dziś ogłoszono, że nie ma mowy o pracy w internecie, trzeba wykonywać coś
    ala fizyczna...

    o co chodzi? co to za ciecie? euro ciecie? Ktoś wie i może wyjaśnić?

  • 3. Data: 2013-02-27 18:33:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    trochę źle się wyraziłem, chodzi o zmuszanie do pracy której się nie chce...
    skąd w cieciach tyle zapału do tego? znowu dostają pieniądze z europy jak
    bolek zawczasu?

  • 4. Data: 2013-02-28 18:11:14
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale ta tuskowa młodzież rwie się do nauki... chodzą słuchy, że tuskowi
    nauczyciele ostro wycinają tych co nie poparli...
    Ktoś ma jakieś dane?