PracaGrupypl.praca.dyskusjestworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow. › Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
  • Data: 2005-03-03 12:02:22
    Temat: Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
    Od: HERAKLES <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ktos napisał :

    > Cały wątek zaczal sie od tego, że pewnien profesjonalista (robiący w
    > każdym zdaniu 2 błędy ortograficzne) szydził z kogoś innego, kto w pracy
    > używa Windows.
    No pewnie na innej grupie koleś publicznie się przyznał, że sieje lipe!!!!!

> [...]
    > IE.
    > Probowałem kiedys skonfigurowac dostep do stron Citi przy pomocy javy
    > Sun-a. Po kilku telefonach do help-desku i usłyszeniu, ze jestem chyba
    > pierwszy w
    > Polsce poddalem sie i wgralem dawno zakazana MS Java.
    > - widziałeś Płatnika działającego pod linuksem?
    > - ile biur projektów pracuje na czyms innym niz Autocad?
    >
    > Poza przeglądarką i klientem poczty każdy praktycznie używa jeszcze
    > jakichs drobnych programików typu PIT-y/CIT-y, rozkłady jazdy, mapy,
    > interkatywane katalogi doboru silników/przekładni/...... Wszystko to pod
    No i tu jest moja tragedia!! na szczęście jest VMWARE

    > Jezeli ktos, zwlaszcza informatyk ignoruje realia i twierdzi, ze mozna sie
    > w pracy obejsc bez Windows to niech lepiej zmieni zawod i przylaczy sie do
    > Leppera/ Giertycha/Maciarewicza, tam każdy cynik/frustrat bedzie wsrod
    > swoich.
    Gdy słysze lepper to już wiem, że będzie Ciekawie i wesoło, chciaż lepper
    się ostatnio uspokoił, a szkoda było tak fajnie jak wpadł do sejmu z
    własnym nagłośnieniem!!! Pozatym większość systemów w naszym kraju stoi na
    opensourceowych środowiskach(chociażby web serwery apache ma 80% rynku).
    A jeżeli chodzi o nażędzia do programowania to jest ich o wiele mniej na
    windę niż na X i są o wiele bogatsze w opcje (no chyba że piszesz na windę,
    to piszesz pod windą).
    --