PracaGrupypl.praca.dyskusjestworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow. › Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
  • Data: 2005-03-02 15:23:39
    Temat: Re: stworze strone internetowa. sprzedaz i naprawa komputerow.
    Od: "eldorado" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szczerze mowiac to pomylilem grupy wysylkajac ten formularz, ale jak sie
    temu przyjrzec to kto wie, dzis ise oglaszam, a moze jutro bede potrzebowal
    pracownika...pomimo ze Polska to nie kraj dla ludzi z wlasnym biznesem.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia wszystkim poszukujacym pracy.

    P.s.
    Sam rowniez szukam :-(

    Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl> napisał w
    wiadomości news:d04kat$gqa$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zapraszam do zapoznania się z netykietą i prawem polskim, zwłaszcza z
    > paragrafem mówiącym o spamowaniu. Ta grupa to nie miejsce na
    > ogłoszenia.
    >

    > --
    > Nie pozdrawiam,
    > Rafał Wawrzycki
    >
    > http://www.redinfo.pl/muck/
    > Odpowiadając na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.
    >

    > ---
    > avast! antywirus: Przychodzace wiadomosc czysta.
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 0509-3, 2005-03-01
    > Przetestowano na: 05-03-02 16:21:20
    > avast! - Copyright (c) 1988-2005 ALWIL Software.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0509-3, 2005-03-01
    Przetestowano na: 05-03-02 16:23:51