PracaGrupypl.praca.dyskusjestudia wyzsze › Re: studia wyzsze
  • Data: 2005-07-19 21:00:10
    Temat: Re: studia wyzsze
    Od: Wild <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    cartman napisał(a):
    > ogolnie w Polsce na niewielu kierunkach (nie moge powiedziec, ze na
    > wszystkich, bo nie znam wszystkich uczelni:P) studenci zajmuja sie
    > glownie 'zaliczaniem sesji', malo jest praktycznych projektow do
    > zrobienia (mam na mysli cos wiekszego a nie programiki zaliczeniowe
    > pisane przez 2 osoby).
    Do 'zaliczania sesji' głównie włącza się wszelkiego rodzaju imprezy typu
    juwenalia i rajdy. Z opowieści kolegów (osobiście na żadnym rajdzie nie
    byłem) wygląda to jak dość duża libacja w plenerze. Nic dziwnego że
    potem czasu nie ma ani na pracę ani na sesję.
    Pomijając ten fakt to to co mnie najbardziej dziwiło to fakt że studenci
    nie są zainteresowani pracą w okresie innym niż wakacyjny. Jak dziś
    pamiętam wielkie zdziwienie kolegów gdy w przerwach między zajęciami
    szukałem pracy w gazetach. Oni tego nie byli w stanie zrozumieć, bo
    przecież my studiujemy, a jak skończymy studia to praca przecież nam się
    należy....
    A potem zdziwienie - to co nie należy mi się ? No przecież mam mgr inż. !!!

    Ech.... Smutne ale prawdziwe....

    Pozdrawiam
    Wild