PracaGrupypl.praca.dyskusjestudia wyzsze › Re: studia wyzsze
  • Data: 2005-07-23 21:04:47
    Temat: Re: studia wyzsze
    Od: cartman <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > A to rolą państwa jest zapewniać pracę?
    > Trochę mało współczesny punkt widzenia.

    oczywiscie, ze panstwo nie ma takiego obowiazku (a nawet nie powinno...)
    ale z drugiej strony polskie uczelnie wyzsze produkuja coraz wiecej
    absolwentow i ci ludzie nie maja czego szukac w naszym pieknym kraju.
    troche glupia sytuacja

    my wysylamy na zachod np. swoich lekarzy, informatykow itp. a oni w
    zamian daja nam uzywane samochody :-)

    > No nie wiem. Ci mądrzejsi (jak to napisałeś) nie mają zazwyczaj problemów
    > z otrzymaniem pracy tutaj. Jak Ci mądrzejsi wyjeżdzają, to dlatego że ktoś
    > im zaproponował naprawdę lepszą pracę

    mozna tez spojrzec na to z innej strony. specjalisci zaczna wyjezdzac,
    polskie firmy zaczna odczuwac tego skutki i beda musialy zapewnic im
    lepsze warunki pracy.