PracaGrupypl.praca.dyskusjestudia wyzsze › Re: studia wyzsze
  • Data: 2005-07-25 19:16:35
    Temat: Re: studia wyzsze
    Od: cartman <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > To raczej nie jest wina państwa/uczelni, że znakomita większość osób
    > traktuje papierek uprawniający do 'mgr' jak gwarancję zdobycia pracy.
    > Uważasz, że jakby większość kończyła samo tylko liceum/technikum,
    > to lepiej by było? :)

    byloby lepiej, gdyby w liceum/technikum albo nawet zawodowce uczyli
    czegos konkretnego. ja chodzilem do technikum, podobno najlepszego w
    moim miescie (!) i szkole zapamietalem z tego, ze nauczylem sie tam
    lenistwa i kretactwa. pracownie elektroniczne mialy wyposazenie z lat
    50-tych, wiec nie bylo sensu niczego w nich robic. brakowalo nawet
    prostych miernikow czy lutownic.

    > Err... Jedzie kto chce jechać. Ja na przykład nie chcę. :) Dobrze mi tu
    > się żyje. Po co mam wyjeźdzać? Dla kasy? Kasa to nie wszystko, co się
    > w życiu liczy. :)

    ja tez nie chce wyjezdzac. wolalbym znalezc zatrudnienie tutaj. zreszta,
    jezeli nie bede mial szans w Polsce na godziwa prace, to na zachodzie
    moze mnie zatrudnia jako barmana...

    pozdrawiam
    patryk