PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia od zaraz

  • 1. Data: 2003-12-29 15:11:10
    Temat: studia od zaraz
    Od: "Maciek" <w...@w...pl>

    Witam. Chciałbym sie dowiedzieć czy istnieje taka mozliwość aby rozpoczac
    jakieś studia w Poznaniu od teraz, tzn od najblizszego semestru. Czy jakieś
    uczelnie maja teraz nabór? Zalezy mi głównie na uczelni państwowej lub
    prywatnej z niskimi opłatami.Chce wyjechać na W&T do USA i musze mieć status
    studenta,

    Pozdrawiam Maciek

  • 2. Data: 2003-12-29 21:55:16
    Temat: Re: studia od zaraz
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    duzo szkol oglasza nabor na semestr luty 2004, poszukaj w googlach
    szkoly wyzsze- poznan,

  • 3. Data: 2004-01-01 17:53:14
    Od: "mb2308" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uczelnie maja teraz nabór? Zalezy mi głównie na uczelni państwowej lub
    > prywatnej z niskimi opłatami.Chce wyjechać na W&T do USA i musze mieć

    co do studiów to nie mam pojęcia ale na pewno mógłbyś się zachaczyć gdzieś
    na studium na pół roku na zaocznym czy cos takiego.
    u mnie w toruniu (jak mnie wykopali z UWM) poszedłem na jeden semestr do
    studium a od października znowu studiuję.
    jak masz jakies pytania to wal na maila.
    m...@w...pl