PracaGrupypl.praca.dyskusjestudent 26 lat c.d. › Re: student 26 lat c.d.
  • Data: 2002-09-11 06:07:35
    Temat: Re: student 26 lat c.d.
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Tristan ..... ale jak mam to wytlumaczyc zleceniodawcy (a scislej jego
    > ksiegowej, ktora twierdzi, ze do umowy o dzielo, w przeciwienstwie do umowy
    > zlecenia, potrzebne sa uprawnienia).
    >
    > Pozdr
    > qvia

    Zapytaj sie kobiety, czy mozna na umowe o dzielo wykopac kilometr rowu lub
    skopac hektar ogrodka bez uprawnien.
    Jesli powie,ze tak..to ja masz.
    Podejzewam jednak, ze po prostu sie migaja od zaplaty i beda szukac
    dalszych "odwlekaczy" uregulowania platnosci.
    W normalnych ukladach z takim problemem idzie sie do zleceniodawcy i on sam
    ustawia swoja ksiegowa, zeby moc zaplacic za prace. Tutaj bawia ci sie w
    dobrego i zlego gliniaza. On chce zaplacic, a zla ksiegowa mu to uniemozliwa.

    Pozdrawiam
    Krzysztof