PracaGrupypl.praca.dyskusje › [staż] nic nie wiem

  • 21. Data: 2004-01-28 16:31:57
    Temat: Re: [staż] nic nie wiem
    Od: Lolek <l...@w...pl>

    > Tu nie chodzi o to aby cokolwiek Ci udowadniać. Czy tak cieżko
    > przekonać Cię, że analityk wielowymiarowych baz danych nie
    > potrzebuje wiedzy na poziomie CCNA?
    >
    > Przypuszczam też, że profesor I.G. Tabakov, który prowadzi
    > zajęcia z Metod Formalnych na Politechnice Wrocławskiej również
    > tej wiedzy nie potrzebuje choć bez wątpienia jest on informatykiem.

    no cóż mamy konflikt i nie rozwiążemy go w tej dyskusji. Może popełniłem
    błąd, zobaczymy.... przekonam się za 2-3 lata czy na darmo wydałem
    pieniądze. A mieć dodatkowy papierek - nie zaszkodzi.

  • 22. Data: 2004-01-28 17:12:33
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lolek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no cóż mamy konflikt i nie rozwiążemy go w tej dyskusji. Może
    popełniłem
    > błąd, zobaczymy.... przekonam się za 2-3 lata czy na darmo wydałem
    > pieniądze. A mieć dodatkowy papierek - nie zaszkodzi.

    TEN papierek na pewno ci nie zaszkodzi :-) Zrobienie go byłoby
    błędem gdybyś planował karierą zupełnie poza branżą IT.

    A póki co szukaj zajęcia już teraz, bo z samym "zahaczeniem" się
    może być problem borąc pod uwage stan rynku pracy. Do tego czasu
    (i potem też) zastanów się, w której galęzi informatyki czujesz się
    najlepiej. Wtedy bedziesz mógł szukać kolejnej pracy już w jakimś
    konkretnym kierunku i dalej w nim się rozwijać. Kolejne certyfikaty
    i szkolenia itp. itd. :-)

    pzdr
    Art

  • 23. Data: 2004-01-29 12:33:52
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Artur Żmudzki wrote:
    > Użytkownik "Lolek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > popełniłem

    za 2..3 ? to ccna malo bedzie znaczyc. jak masz isc na admina sieci w
    duzej firmie, to tez jest to minimum w ogole brane pod uwage.
    reszta bedzie miala zapewne wiecej..

    m.