PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz na III roku › Re: staz na III roku
  • Data: 2005-03-17 09:34:42
    Temat: Re: staz na III roku
    Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Za skladanie niezgodnego z prawda oswiadczenia pewnie mozna trafic na
    > sale sadowa
    > wiec nie polecam tego rozwiazania. Wlasciwie to sam sie zastanawiam gdzie
    > popelnielem
    > blad w rozumowaniu :] Bo to raczej nie moze tak dzialac..
    > A tak wogole to ciezko by Ci bylo pogodzic staz ze studiami dziennymi.
    > To praktycznie
    > praca na pelny etat. Szczegolnie, ze staz przerwac mozesz chyba tylko
    jesli
    > dostaniesz
> [...]
    Masz rację już sama umowa o staz zawiera punkty typu : staz odbywa sie na
    pełny etat.

    A tak w ogóle to niezadowoleni studenci dzienni chyba sie zapędzili!

    Do niezadowolonych studentów studiów dziennych

    1. Zastanówcie sie jaki jest cel stażu i kursy w UP. Jest nim przygotowanie
    do pracy! a nie do kontynuowania studiów. Ktoś wyżej nie zgadzal sie z tym,
    ze studenci zaoczni dostaja stypendia naukowe i przez to dzienni musza sie z
    nimi dzielic, a sam nie miałby nic przeciwko temu gdzyby on dostał
    propozycje stażu, a ktoś kto studiuje zaocznie (są to studia płatne i to
    niemało, a do tego mają mniejszą renome)lub juz skonczyl edukacje i nikt mu
    w utrzymaniu sie nie pomoże, takiej propozycji nie dostał. Przypomina mi to
    troche dowcip z Kalim...
    2. Mam wrażenie że niektórzy studenci dzienni chcieliby zjeść ciastko i mieć
    ciastko...
    Najlepiej, zeby rodzice utrzymali Was na studiach, żebyscie mieli opłacone
    ubezpieczenie i mogli szukać pracy jako studenci, jednoczesnie zebyscie
    mieli status bezrobotnego, żeby państwo zapłaciło za Wasz staż, a zajęć na
    studiach było tak mało, albo odbywały sie w takich godzinach, żebyście mogli
    ten staż zrobic, i dodatkowo, przy całej sprawie aby studia dzienne były
    bardziej renomowane niż zaoczne. Troszke mniej pazerności!
    3.Studia dzienne to normalna edukacja, jak w technikum czy liceum, wieć może
    już przedszkolakom damy status bezrobotnych ?
    4..Ktoś mówił, ze zycie na studiach dziennych duzo kosztuje, a czy zycie w
    domu rodzinnym nie kosztuje, czy mieszkając przy rodzicach macie
    zasznurowane buzie i żadnych potrzeb? Dodam, że jesli rodzice mają małe
    dochody to jest socjal.
    5.Skoro na studiach zaocznych jest tak ekstra, to po co studiujecie
    dziennie? Przeniescie sie na zaoczne i problem z głowy.

    Skończycie edukacje i tak samo jak inni bedziecie mieli możliwosc odbycia
    stazu, a puki co szukajcie pracy we własnum zakresie, załatwiajcie sobie
    praktyki studenckie i nie mówcie, ze to niesprawiedliwe, ze państwo nie
    pozwala Wam na staż i za to nie płaci, wystarczy, że płaci za Wasze studia.
    Moze zamiast krzyczeć TO NIESPRAWIEDLIWE zauważycie plusy tego, ze puki co
    możecie studiowac nieodpłatnie, miec wszystkie przywileje (socjal, styp.
    naukowe, pomoc rodziców). A jesli i tak czujecie sie źle i jest wam cieżko,
    to pomyślcie, ze sami, z własnej i nieprzymuszonej woli poszliście na studia
    i sami możecie z nich zrezygnowac. Ponieście konsekwencje, w końcu własnych,
    decyzji.

    Mam świadomość, że zaraz może spaść na mnie deszcz pretensji, ale takie mam
    zdanie. Sama studiowałam i cieszyłam sie że mam w ogóle taką możliwość.Więc
    proponuje troszke wiecej pokory :).
    Pozdrawiam Moolinea