PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz na III roku › Re: staz na III roku
    From: Witiia <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: staz na III roku
    Date: Wed, 16 Mar 2005 18:11:21 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@eds126.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dnia 2005-03-16 17:59, Użytkownik Moolinea napisał:

    > na studiach. Wkurza Cie to, ze studenci dzienni nie moga miec statusu
    > bezrobotnego, ale przecież nikt im nie zabrania pracowac, nie rozumiem
    > Twojego wkurzenia. Jesli mozesz to wyjasnij w czym status bezrobotnego
    > mógłby Ci pomóc.

    Nie wkurza mnie to, bo sam pracuję będąc na dziennych.
    Wkurza mnie to, że zaoczni mają takie same prawa do stypedniów co
    dzienni (przez co mniej studentów ma stypendia) - oni przecież mają
    więcej czasu na pracę, więc niech pracują.

    Zobacz, że taki zaoczny może pracować na pełny etat, do tego stypendium.
    A taki dzienny pracuje góra na 1/2 - 3/4 etatu, a stypednium o ile ma
    (bo pracując na dziennych jest ciężko o stypednium) to jest niższe, bo
    musi się dzielić z zaocznymi. Dolicz do tego koszty utrzymania w obcym
    mieście. Gdzie tu sens i logika?

    --
    Witiia