PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz na III roku › Re: staz na III roku
    From: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: staz na III roku
    Date: Wed, 16 Mar 2005 17:59:22 +0100

    > Wprowadzasz w błąd. Studiując dziennie NIE MOŻNA zarejestrować się jako
    > bezrobotny. Jedynie studia zaoczne lub wieczorowe umożliwiają posiadanie
    > statusu bezrobotnego.
    Jesli kogoś wprowadziłam w błąd to przepraszam.
    Uważam jednak, ze to nie ma większego wpływu na temat postu. To, ze studenci
    dzienni nie mogą zarejestrowac sie na bezrobociu wydaje sie byc po prostu
    logiczne, bo status bezrobotnego ma ułatwic (teoretycznie) znalezienie
    pracy. Nie mozesz wymagać od instytucji UP ze bedzie proponować Ci prace na
    Twoich warunkach, tzn prace na pół etatu, w godzinach wieczornych czy w
    weekendy. Warunkiem uzyskania statusu bezrobotnego jest gotowosc do podjęcia
    pracy i oczywiscie czas, a jak ma to zrobic student, który ma inne obowiązki
    na studiach. Wkurza Cie to, ze studenci dzienni nie moga miec statusu
    bezrobotnego, ale przecież nikt im nie zabrania pracowac, nie rozumiem
    Twojego wkurzenia. Jesli mozesz to wyjasnij w czym status bezrobotnego
    mógłby Ci pomóc.
    Pozdrawiam Moolinea