PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz na III roku › Re: staz na III roku
  • Data: 2005-03-16 13:27:43
    Temat: Re: staz na III roku
    Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dwustopniowe, ale to nie ma znaczenia, bo chcialem pracowac na III roku a
    nie po
    > III roku. :(
    > W takim razie widze ze kaszanka jak diabli- nigdzie mnie nie zatrudnia
    przeciez
    > bez doswiadczenia :(((

    No niestety takie są polskie realia, ale Twoim atutem jest to że jesteś
    studentem, wiele jest ogłoszeń typu "przyjmę studenta". Fak , najczęsciej są
    to prace typu pozkladanie towaru w hipermarkecie albo odbieranie telefonów w
    jakims biurze. Puki nie skonczyles studiów nie mozesz wymagać zby ktos
    zatrudnił CIe na stanowisku które da Ci doświadczenie w pracy o do jakiej
    predysponuje Cie dyplom wyzszej uczelni (tzn. nie możesz oczekiwać ze w
    trakcie II roku ktoś zaproponuje Ci staż jako informatyk, musisz najpierw
    zdobyc chocby licencjat.), celem stazu jest pokazanie jak praktycznie
    wykorzystać wiedzę zdobytą na studiach, a nie jak ją zdobyc. Jesli masz
    kłopoty z finansami to radze narazie chwycic sie czegokolwiek, a dopiero po
    III roku starać sie o staz.
    Moze to smutne, ale UP ma swoje nienaruszalne zasady.
    Pozdrawiam Moolinea