PracaGrupypl.praca.dyskusjestaż absolwencki - czy jeszcze mi się należy ? › Re: staż absolwencki - czy jeszcze mi się należy ?
  • Data: 2004-04-22 06:42:46
    Temat: Re: staż absolwencki - czy jeszcze mi się należy ?
    Od: "Sulami" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam możlwiość otrzymania stażu, ale w sumie to nie wiem czy mi się on
    > należy.
    > Studia ukończyłem 30 czerwca 2003 więc zostało mi nie całe 2,5 miesiąca
    > bycia absolwentem.
    >
    > Czy są staże 2-miesięczne? Czy tylko 3 lub 6 miesięczne ?

    Staż przysługuje przez 12 miesięcy od dnia ukończenia studiów. Jeśli więc
    obroniłeś się 30 czerwca 2003r., możesz dostać skierowanie na staż nawet
    29.06.04r. Jeśli w tzw. międyczasie nie utraciłeś statusu osoby bezrobotnej
    (bo taki status jest ci potrzebny do dobywania stażu), wówczas nie musisz
    się niczym martwić. Długość stażu wynosi 3, 6 lub 12 miesięcy.
    Pzdr. Sulami