PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz , a praca fizyczna, przerwanie stazu

  • 1. Data: 2004-07-20 13:52:54
    Temat: staz , a praca fizyczna, przerwanie stazu
    Od: Anre <w...@p...fm>

    Witam
    czy na stazu mozna pracowac fizycznie?
    Bo ja np. dzisiaj w takim upale przez 8 godzin ladowalem kostke brukowa.
    Razem z 2 innymi stazystami (naladowalismy kilkanascie ton).

    Czytalem wczesniej ze jak chce przerwac staz to zaplace jedynie za koszty
    badan, ile takie koszty by mnie wyniosly?

    Mam znajomego ktory ma firme, wiec mysle ze moglby mnie zatrudnic na 1
    dzien, wtedy tez bede mogl przerwac staz.
    Czy w tym przypadku nie bede mial jakis problemow w przyszlosci, zwiazanych
    z jednodniowa praca?

  • 2. Data: 2004-07-20 20:34:34
    Temat: Re: staz , a praca fizyczna, przerwanie stazu
    Od: "Jarek" <J...@z...adres.pl>

    Uzytkownik "Anre" <w...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    > dzien, wtedy tez bede mogl przerwac staz.
    > Czy w tym przypadku nie bede mial jakis problemow w przyszlosci,

    Mozesz przerwac bez problemu. Potraca Ci tylko badania przy nastepnej
    "wyplacie" (masz ja przeciez opózniona o miesiac) - ponoc ok 50 zl. Bede
    wiedzial na 100% w najblizszy poniedzialek.

    Pozdrawiam,
    Andy

  • 3. Data: 2004-07-21 13:14:33
    Od: Anre <w...@p...fm>

> [...]
    > "wyplacie" (masz ja przeciez opózniona o miesiac) - ponoc ok 50 zl. Bede
    > wiedzial na 100% w najblizszy poniedzialek.

    to ja juz nic nie rozumiem.
    Dzwonilem dzisiaj do urzedu i powiedzieli mie ze bede muysial zwrocic za 3
    miesiace (tyle odbylem stazu) + za badania.
    Malo tego na stazu dostaje sie 450zl a zwrocic trzeba 450 + vat.

  • 4. Data: 2004-07-21 19:29:33
    Od: "Mister Muscle" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Anre" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    3
    > miesiace (tyle odbylem stazu) + za badania.
    > Malo tego na stazu dostaje sie 450zl a zwrocic trzeba 450 + vat.

    Czyli 549, tylko na jakiej podstawie masz VAT do tego doliczać?????
    Masz dwa wyjścia:
    1.znajdujesz lepszy staż (dogadujesz się z bidą-mówisz że ci praca
    fizyczna w ogóle nie odpowiada i prosisz o przeniesienie na przykład do
    twojego znajomego, o którym wcześniej tu wspominałeś)
    2.znajdujesz pracę-wtedy wyrejestrowujesz się z bidy.
    pzdr

  • 5. Data: 2004-07-22 05:39:16
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Anre" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > to ja juz nic nie rozumiem.
    > Dzwonilem dzisiaj do urzedu i powiedzieli mie ze bede muysial zwrocic za 3
    > miesiace (tyle odbylem stazu) + za badania.

    To powiedz, żeby Ci pokazali przepisy pozwalające na takie działanie. Nie
    ma.
    Acha, podaj w jakim to mieście...

    > Malo tego na stazu dostaje sie 450zl a zwrocic trzeba 450 + vat.

    Oj, jaki VAT? Chyba podatek dochodowy :) Przy niesłusznie pobranych
    świadczeniach (a Twoje takim _nie_ jest) zwraca się kwotę brutto.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2004-07-22 14:42:10
    Od: Anre <w...@p...fm>

> [...]
    >fizyczna w ogóle nie odpowiada i prosisz o przeniesienie na przykład do
    >twojego znajomego, o którym wcześniej tu wspominałeś)

    Juz probowalem sie przeniesc na inny staz i nie dalo sie dogadac.

    >2.znajdujesz pracę-wtedy wyrejestrowujesz się z bidy.
    >pzdr
    prawdopodobnie uda mi sie cos znalesc.
    w poniedzialek ide na caly dzien na probe do jednej firmy, tylko ze na
    stazu nic o tym niewiedza :)) niewiem czy im powiedziec czy nie, ostatnio
    sie juz troche zwalnialem wiec pracodawca mogl by sie nie zgodzic. Zreszta
    i tak pojde i tak.

    > To powiedz, żeby Ci pokazali przepisy pozwalające na takie działanie. Nie
    > ma.
    > Acha, podaj w jakim to mieście...

    To w Gorzowie, nie bede sie pytal moj pracodawca ma znajomosci w urzedzie
    wi?c i tak by z tego nic nie bylo

  • 7. Data: 2004-07-23 13:54:56
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > To w Gorzowie, nie bede sie pytal moj pracodawca ma znajomosci w urzedzie
    > więc i tak by z tego nic nie bylo

    nie ma znaczenia czy ma znajomosci czy nie, dzwonisz i jestes anonimowy ;)

    Jean