PracaGrupypl.praca.dyskusjestaz , a praca fizyczna, przerwanie stazu › staz , a praca fizyczna, przerwanie stazu
    From: Anre <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: staz , a praca fizyczna, przerwanie stazu
    Date: Tue, 20 Jul 2004 15:52:54 +0200

    Witam
    czy na stazu mozna pracowac fizycznie?
    Bo ja np. dzisiaj w takim upale przez 8 godzin ladowalem kostke brukowa.
    Razem z 2 innymi stazystami (naladowalismy kilkanascie ton).

    Czytalem wczesniej ze jak chce przerwac staz to zaplace jedynie za koszty
    badan, ile takie koszty by mnie wyniosly?

    Mam znajomego ktory ma firme, wiec mysle ze moglby mnie zatrudnic na 1
    dzien, wtedy tez bede mogl przerwac staz.
    Czy w tym przypadku nie bede mial jakis problemow w przyszlosci, zwiazanych
    z jednodniowa praca?