PracaGrupypl.praca.dyskusjestawki za godzine w ochronie › Re: stawki za godzine w ochronie
  • Data: 2010-06-10 21:15:43
    Temat: Re: stawki za godzine w ochronie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    suchar pisze:

    > Jednak realia są zupełnie inne, zajęciem tym zajmują się tysiące osób,
    > zadałem konkretne pytanie, ile obecnie dostają za godzinę tego typu
    > ludzie zatrudnieni na umowę o pracę (tak, znów dla Ciebie szok, ale
    > agencje ochrony mimo wszystko takie umowy podpisują!) stawki są tam
    > podawane godzinowe, no prawie Europa!!

    Skoro zajmują się tym tysiące osób, to wiadomo jest, że jeden zarobi
    2zł/h bo będzie pilnował po pijaku dla szwagra, inny za 6zł/h będzie
    siedział 24h w markecie, a inny za 15zł/h będzie ładnie wyglądał i się
    ładnie uśmiechał w eleganckim biurowcu w gabinecie pani prezes.

    Skoro etat, to wiadomo że nie mniej niż około 1317/160=8,23zł brutto
    za godzinę. I tyle.

    --
    Liwiusz