PracaGrupypl.praca.dyskusjestarsze osoby › Re: starsze osoby
    From: MK <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: starsze osoby
    Date: Fri, 18 Apr 2008 07:42:08 +0200

    skrzat wrote:
    > witam, zastanawiam się dlaczego ludzie w wieku od 40-35lat mają problemy ze
    > znalezieniem pracy.to pytanie chyba jest najbardziej odpowiednie do pracodawców
    > którzy nie chcą ich zatrudniać. przecież mają większe doświadczenie?

    Z obserwacji wiem, ze starsze osoby ok. 50lat majace problemy ze
    znalezieniem pracy to poprostu lenie.
    Wykonuja swoja prace ale nie sa fascynatami jak ich mlodsi koledzy. Nie
    chca sie doksztalac we wlasnym zakresie nie chca pracowac po godzinach
    (bo rodzina, dom itp.), nie interesuja ich nowosci, rozwoj itd. Przez
    ostatnie 20 lat nie robili nic poza tym czego oczekiwal od nich
    pracodawca. W tym czasie mogli nauczyc sie mnostwa zeczy chociaz by
    jezykow (5 lat na jeden jezyk i znaliby 4 jezyki obce).
    Znam wiele takich osob, to zalosne jak blaznia sie swoja niewiedza przed
    20latkami, sprawiaja wrazenie niedorozwinietych zawodowo :).
    Oczywiscie jest rownie wiele osob starszych posiadajacych imponujaca
    wiedze i doswiadczenie od ktorych mozna sie wiele nauczyc ale oni nie
    maja zadnych problemow ze znalezieniem dobrze platnej pracy.