PracaGrupypl.praca.dyskusjestarsze osoby › Re: starsze osoby
  • Data: 2008-04-18 13:08:39
    Temat: Re: starsze osoby
    Od: "Jackare" <1...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fua2pd$283$1@inews.gazeta.pl...

    > I dlatego wola byc bezrobotnymi, to ich wybor ?

    W przypadku jednych wybór, a w przypadku innych cena jaką płacą za brak
    elastyczności i umiejętności przystosowania się, ale generalnie to
    pracodawcy nie chcą takich osób zatrudniać a nie oni sami nie chcą byc
    zatrudniani.
    Praca zaś nie jest dobrem aż tak nadrzędnym i nieosiągalnym aby dla niej
    robic absolutnie wszystko i na wszystko się godzić. Osobiście nie pracuję od
    października ubiegłego roku i żyję i nie szukam pracy. Mam niesamowity
    kontakt z moim półtorarocznym synkiem, spędzamy razem czas żyjemy spokojnie
    i bez stresu i przede wszystkim żaden buc mi nie truje nad głową co jest dla
    mojego aspołeczneg jestestwa bardzo odpowiednie...
    --
    Jackare