PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: sposób na nicnierobienie
    From: "Ania" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: sposób na nicnierobienie
    Date: Sat, 14 Dec 2002 15:33:11 +0100

    > Sa luki w twoim rozumowaniu Aniu.

    W kazdym rozumowaniu są jakieś luki a grupy dyskusyjne służą właśnie
    uzupełnianiu tych luk.

    > Zeby wyglaszac madre zdania na temat to trzeba przezyc to i umiec sie
    > podzwignac.

    Nie, nie trzeba spaść z dachu żeby móc się nauczyć po nim chodzić. Podobno
    snajper myli sie tylko raz, ja nie chciałam się pomylić na własnej skórze.
    Nie muszę dotykac żelazka żeby wiedziec że jest gorące.

    > Tobie sie udalo osiagnac jakis tam sukces. Jedynie.
    > Nic wiecej.
    > Powod do dumy? dobry jak kazdy inny.

    Być może, ale mój powód do dumy to bezpieczeństwo i stabilizacja mojej
    rodziny a w tych czasach to wartość nieoceniona więc jest z czego się
    cieszyć.

    > Mnie wystarczy ze jestem zdrowa. I wiem, ze kasy mi nie zabraknie. no
    chyba
    > zeby :) ale juz moja w tym glowa by nie zabraklo.

    A mnie nie wystarczy że jestem zdrowa, bo muszę jeszcze jeść. A drugi raz
    nie poszłabym do państwowego szpitala na operacje, dobrze że teraz mnie na
    to stać bo kolejnym razem mogłabym nie mieć tyle szczęścia...

    Więc ja właśnie głoszę ideę poruszania własnych komórek mózgowych w celu
    zapszęgnięcia ich do pracy a nie tylko do myślenia o pracy.